Bli med på møtebørs

Møt spennende bedrifter på våre møtebørser – 8 bedrifter på 2 timer!


Møtebørsene organiserer korte bedriftsmøter der målet er å kjøpe og selge varer og tjenester. Møtene organiseres slik at din bedrift treffer inntil 8 bedrifter på 2 timer. Under møtene får man mulighet til å selge seg inn med sine produkter og tjenester, og samtidig også få gode tilbud på produkter og tjenester fra de andre bedriftene som deltar på møtet.

Organiseringen av speed-møtene under møtebørsen blir gjort på bakgrunn av bransje, og ønsker og svar som er kommunisert i forkant av møtebørsen fra deltakerne. Dette gjør at du møter bedrifter som har samme profil som dem du til vanlig selger til.

Dette gjør møtebørs til en meget effektiv måte å få ny business på, men det er svært viktig at du er forberedt og «på jobb». Fokuset på møtebørsene er salg, så det er viktig at du disponerer tiden til dette.  

Deltar du på møtebørs med ForretningsNettverket, vil du hele tiden oppleve å møte bedrifter du ikke har snakket med tidligere. Dette får vi til på grunn av samarbeidet gjennom møtebørsringen. Dette er samarbeid med andre nettverk som går ut på at bedrifter tilknyttet denne ringen vil bli invitert til å delta på møtebørs. Tilsammen er det nå over 500 bedrifter som er tilknyttet samarbeidet. Dette gjør at du som medlem av ForretningsNettverket får en unik tilgang til spennende bedrifter gjennom møtebørsen.

 

Les hva noen av våre møtebørsdeltakere sier om konseptet nederst på siden.
 

Klikk her for å se kommende arrangementer!

Klikk her for å snakke med oss og melde deg på en kommende møtebørs!

Hva er møtebørs?_FHS4820_Espen Mellem og Herman Smith.jpg

En møtebørs innebærer at du kan utvide ditt bedriftsnettverk ved å møte nye bedrifter fra andre bedriftsnettverk og sponsorpooler. 

 

For at møtene skal være mest mulig givende og relevante for bedriften din, vil vi sørge for å matche din kundeprofil med andre bedrifter i nettverket gjennom vårt unike verktøy. 

 

Verktøyet analyserer alle bedriftene i nettverket og ulike sponsorpooler, for å finne potensielle matcher. Du får deretter delta på opptil åtte speedmøter, der nye og spennende kontakter kan knyttes.

 

_FHS4870_oversikt3.JPG

 

Når og hvor kan du bli med på møtebørs?

Møtebørs arrangeres opptil seks ganger årlig i Oslo, Viken og Østfold, og gjennomføres i tidsrommet 09:00–11:00.

Næringsklynger samles på tvers av bransjer, noe som gjør det mulig å utvide sitt forretningsnettverk i løpet av få timer. 

 

 

 

 

 

_FHS4973_Thomas_Johanna_AnneSofie.jpg

 

Kjøp billetter til møtebørs

– eller bli partner i ForretningsNettverket

Hvordan kan du dra nytte av vårt solide forretningsnettverk?
Som medlem av ForretningsNettverket vil du ha fri tilgang på alle våre møtebørser, opptil seks ganger per år.


Som medlem får du også adgang til alle frokostmøter og oppnå et tett samarbeid med andre bedrifter.

 

Dersom du ikke er partner i ForretningsNettverket, kan du delta på møtebørs med å kjøpe billett. Du kan da få en unik mulighet til å utvide nettverket og bli kjent med andre bedrifter hvor du speed-møter utvalgte bedrifter i løpet av noen timer.

Vi serverer frokost, kaffe og te, og her kan du mingle, presentere bedriften din og komme i kontakt nye leads.

 

Meld deg på møtebørs her!



 

 

Hva sier andre om oss?

 

_FHS4889_Rune Klemetsdal.jpg

 

Rune Klemetsdal

Leder marked og salg i Asker Fotball
 
  1. Har 40 samarbeidsbedrifter i nettverksgruppen til Asker Fotball.

 

  1. "Denne møtebørsen var veldig bra og effektiv. Det var mange relevante bedrifter, og etter dagens åtte møter har jeg avtalt oppfølgingsmøte med tre av bedriftene. Nettverksgruppen til Asker Fotball kommer til å bli en del av ForretningsNettverket. Det vil gi nye muligheter for de 40 bedriftene i vårt nettverk."

 

 

 

 

_FHS4797_Ørjan Rolness.jpg

 

Ørjan Rolness

Senior forretningsutvikler i Smart Innovation Norway
 
  1. Hjelper bedrifter å lykkes med vekst og det grønne skiftet.

     

    "Jeg kan anbefale alle å prøve. Selv har jeg bare vært med én gang før, og deretter et frokostmøte. Men det har allerede gitt aktiv dialog med minst tre bedrifter. Jeg var usikker på hva jeg skulle forvente av møtebørs, men jeg likte det godt. Det er praktisk å møte mange bedrifter på kort tid. Samtidig har jeg lært mer om hvordan jeg skal formidle hva vi driver med, og jeg har møtt en del bedrifter jeg ikke hadde noe forhold til. Det er overraskende mange som har noe spennende å tilby."

 

 

 

_FHS4592_Roar Lereim.jpg

 

Roar Lereim

Partner i digiTALL

 

  1. Tilbyr et regnskapsbyrå med forretningsmodellen «ett tall ett sted én gang», slik at kostnader til regnskap og rapportering kan reduseres betydelig.

     

    "Jeg synes det er moro med møtebørs. Du møter masse hyggelige folk, og det blir business ut av møtene ­– det er ingen ting å lure på. Kjøp og salg har alltid handlet om relasjoner. Folk ønsker å kjøpe av noen de stoler på, og da er det verdifullt å ha møtt hverandre fysisk og blitt kjent."

 

 

 

_FHS4784_Thomas Vemork.jpg

 

Thomas Vemork

Avdelingsleder i Assemblin
 
  1. Leverer smarte og bærekraftige løsninger innen elektro og VVS.

     

    "Møtebørs er en fin arena for å komme i kontakt med andre bedrifter, og finne ut om man bør møtes igjen. Omtrent halvparten av møtene mine har resultert i et nytt møte, der vi videre har diskutert muligheter for business. Det er vel anvendt tid å bruke to timer på slike møtebørser, hvis det gir en ny kunde eller ny samarbeidspartner. Dessuten blir man del av et forretningsnettverk der vi prøver å formidle hverandres tjenester. Og det kan være fruktbart. Så jeg vil absolutt anbefale andre å delta. Kanskje noen synes det er litt ubekvemt å skulle fortelle om bedriften sin på bare fem minutter, men det hele er veldig uformelt. Det er bare å kaste seg ut i det, og man blir fort familiær med formatet."

 

_FHS4646_Christian H Haugen.jpg

 

Christian Hyldetoft Haugen

salgssjef i Motor Forum Oslo
 
  1. Motor Forum er en bilforhandlerkjede som tilbyr salg, service og reparasjon av biler – og god kundetilfredshet.

     

    "Møtebørs fungerer bra. Her treffer du kunder på en annen måte, og vi vurderer alltid om vi skal bruke varer og tjenester gjennom nettverket. Man kan bruke et slikt nettverk til å åpne dører videre. Digitale kanaler som Linkedin er overfladisk. Det å treffe folk gjelder fortsatt. Folk er opptatt av tillit og gode råd fra en selger når de skal kjøpe bil."